RSS

Parking Rondo (parkingrondo.pl) – opinia

21 Czer

logo_parkingrondoWzorując się na wpisie: http://nurkowyarek.blogspot.com/2013/06/opinia-o-parkingu-rondo.html postanowiłem dokonać podobnego wpisu i siebie i podzielić się również jedną z opinii/opowieści mojej znajomej, która również prowadzi własny blog.

Poniżej przedstawiam ową opinię parkingu przy lotnisku we Wrocławiu (pod lupę poszedł: parking lotnisko wrocław:


Witam wszystkich czytelników.
Nawiązywać dzisiaj będę do jednego z miejsc parkingowych przy Wrocławskim Lotnisku im. Mikołaja Kopernika. Każda osoba która wybiera się w podróż za granice naszego kraju samolotem, musi odwiedzić nasze lotnisko, a jeśli jest kierowcą, to musi mieć gdzie zaparkować. Mogłoby się wydawać, że wybór jest dość duży, jednak jeśli chodzi o ceny i komfort, to wybór według mnie jest tylko jeden: www.parkingrondo.pl

Parkuję tam już od dłuższego czasu, można byłoby powiedzieć, że od momentu gdy tylko ten parking rozpoczął swoją działalność. Znalazłam go za pośrednictwem strony internetowej, lecz najpierw podczas krótkiego pobytu niedaleko lotniska
zauważyłam BildBoard informujący o nowym parkingu, który powstaje przy lotnisku we Wrocławiu.

Przyciągnęła mnie sama reklama, a o stronie to już nie wspomnę.. bardzo się wyróżniała od pozostałych.

Największe zalety „mojego” parkingu ?

Sama strona jest wykonana bardzo profesjonalnie, co jest też bardzo ważne w budowaniu wizerunku działalności. Dobra lokalizacja jest też istotna, a ten parking zapewnia duży komfort wśród podróżnych z uwagi na odległość
do lotniska.

Bardzo dobry system parkingowy, oraz niskie ceny za każdy dzień parkowania.
Na stronie parkingrondo.pl, możemy także przeprowadzić szybką rezerwację, jeśli chcemy mieć pewność, że dostaniemy się na miejsce jakie byśmy chcieli, możemy to znaleźć tutaj : www.parkingrondo.pl/rezerwacja.html.

Ja za każdym razem to robię, gdy tylko mam wybrać się w rejony Wrocławskiego lotniska, wiem także, że sama będę zawsze tam parkować gdy tylko będę miała do tego okazję i każdemu z przyjemnością polecę ten parking, tak jak właśnie robię
to teraz. 🙂

Życzę miłego zaskoczenia podczas parkowania.


rondo-wjazd-lotnisko-wroclaw

Na koniec obrazek z widokiem na wjazd do parkingu 🙂

Koleżance dziękuję za zezwolenie na publikację opinii na mojej stronie a czytelników zapraszam do komentarzy 🙂

 
Dodaj komentarz

Opublikował/a w dniu Czerwiec 21, 2013 w Chodziki

 

Tagi: , , ,

Skomentuj

 
